„A mobilod megvár, a pillanat nem. Az Ünnepet Te teszed különlegessé.” – így szól a Huawei idei karácsonyi kampányának jelmondata, amely arra igyekszik ráirányítani a figyelmet, hogy szeretteinknek mi magunk vagyunk a legnagyobb ajándék, ezért tegyük félre a mobilunkat és töltsük együtt velük az ünnep pillanatait. A kampány középpontjában egy karácsonyi történetet elbeszélő kisfilm áll, amelyet a vállalat hivatalos Facebook oldalán tett közzé. A kampány támogatásához a felhasználóknak nincs más dolga, mint a Huawei Facebook oldalán kiposztolt kisfilm alá 2016. december 26-ig egy kommentben megírni: „Ígérem, hogy idén megélem a karácsonyi pillanatokat!”, és feltüntetni a kampány jelmondataként szolgáló #BePresent, valamint a #huawei hashtageket. Minden, a kisfilmre érkező felhasználói komment után a Huawei 500 forintot adományoz a Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézetének.
A kommenteket ez alá a Facebook poszt alá várja a Huawei
Az összegyűlt adományt a Pető Intézet és a Huawei által közösen meghatározott fejlesztési célokra fordítják: a tervek szerint egy speciális fejlesztő eszközökkel felszerelt tornaszobát alakítanak ki az intézmény integrált óvodai csoportjai számára, továbbá új fejlesztésű – az intézmény növendékeinek mozgásfejlesztésében fontos szerepet játszó –, speciális Pető-bútorokat szereznek be az óvodai csoportok, valamint a jövő tavasszal megnyíló első, gyulai Pető Pont részére. A vállalat az összegből ezenkívül támogatja a régi Pető bútorok cseréjét, új ágyakat szerez be az Intézet bentlakó óvodásainak részére, valamint fejlesztő játékokkal ajándékozza meg a gyerekeket.
A Huawei #BePresent kampányához olyan hírességek csatlakoztak Magyarországról, mint Szalai Ádám focista, Berki Krisztián tornász, Debreczeni Zita, Rizsavi Tamás és Bársony Bence fotósok, illetve olyan népszerű bloggerek, mint Viszkok Fruzsi, a Fashionsoul, vagy a Chloe from the Woods bloggerei.