A harmadik negyedéves adózás és az akvizícióval kapcsolatos, nem készpénzes költségek levonása előtti nyereség 348 millió dollárt tett ki, 8 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A nem üzemi, nem készpénzes, akvizícióval kapcsolatos költségek összesen 74 millió dollárt tettek ki, ezek közé tartozott az immateriális javak amortizációja, valamint a Motorola és a System x invesztíciókkal kapcsolatos ígérvények kamata. Ezen költségek figyelembevételével az adózás előtti nyereség 274 millió dollár volt, 15 százalékkal alacsonyabb, mint egy évvel korábban. A harmadik negyedéves nettó nyereség 253 millió dollár volt, ami 5 százalékos csökkenésnek felel meg, miközben az akvizícióval kapcsolatos, nem készpénzes költségek levonása előtti nyereség 327 millió dollárt tett ki, ami 23 százalékos növekedést jelent.
A Lenovo fő PC üzletága erős maradt, miközben a vállalat jelentős átalakuláson és diverzifikáción ment keresztül a Motorola és System x üzletágak akvizíciója miatt. A kiegyensúlyozottság a Lenovo nagy erősségévé vált: a PC-k a vállalat bevételének 65 százalékát adják, a mobil üzletág 24, a vállalati üzletág pedig 9 százalékos részesedéssel rendelkezik. Egy évvel ezelőtt a PC-k részesedése még 81 százalékos volt.
„Ebben a negyedévben egy új versenyszám startvonalára álltunk, és az eredmények azt mutatják, hogy stratégiánk jó, megfelelő akvizíciókat hajtottunk végre és jó teljesítményt értünk el globálisan, ezért bízom benne, hogy minden esélyünk megvan a győzelemre," mondta Yuanqing Yang, a Lenovo elnöke és vezérigazgatója. "Fő PC üzletágunk megtartotta vezető pozícióját, és tovább növelte nyereségességét. A megszerzett két új üzletág az integráció első negyedévében kiválóan teljesített, és egyértelműen növekedésünk motorjává vált. A Motorola immár az egyik globális erősségünk: most első ízben több mint tízmillió eszközt értékesített egy negyedév alatt, és újra belép a kínai piacra. Erős startot vett a System x üzletág is, amelyet tovább fogunk fejleszteni, kihasználva a Lenovo működési kiválóságát és hatékonyságát a versenyképesség fokozása érdekében. Továbbra is biztos vagyok abban, hogy teljesítjük idei pénzügyi terveinket, mint ahogy abban is, hogy jó úton járunk és hosszú távon sikeresek leszünk."
A vállalat bruttó profitja a harmadik negyedévben 54 százalékkal 2,1 milliárd dollárra nőtt az előző évhez képest, 14,9 százalékos bruttó árrés mellett. Az üzemi nyereség a negyedévben 3 százalékkal 325 millió dollárra csökkent az egy évvel korábbihoz képest. Az alap részvényenkénti nyereség a harmadik pénzügyi negyedévben 2,32 dollárcent (17,99 HK cent) volt. A nettó pénztartalék 2014. december 31-én 1,3 milliárd dollárt tett ki.
Folytatódik az innováció a Lenovo-nál az üzleti modell átalakítása, valamint az eladásokat és a nyereségességet növelő minőségi termékek kifejlesztése érdekében. Októberben a vállalat egy sor új fogyasztói terméket dobott piacra, köztük a Yoga átalakítható PC-k és tabletek új családját. Január elején a Consumer Electronics Show rendezvényen rekordszámú, 77 díjat kapott a Lenovo, az elismerések minden kategóriára – PC (a Lenovo minden korábbinál könnyebb LaVie laptopja a kiállítás legnagyobb elismerését kapta), tablet, okostelefon, alkalmazások, szoftver és perifériák – kiterjedtek, jól demonstrálva a vállalat egyedülállóan gazdag termékválasztékát és termékinnovációjának hatékonyságát.