Az Epson jelenleg is számos szoftverfejlesztővel tárgyal, hogy még a májusi európai kereskedelmi forgalomba hozatal előtt forradalmian új applikációk készülhessenek mind a fogyasztói mind az üzleti felhasználók számára. Több mint 72 ezer látogatójával az MWC remek alkalom, hogy a vállalat bemutassa a Moverio kiterjesztett valóság-alapú alkalmazásainak üzleti előnyeit.
Az MWC kiállításon számos szoftvercég mutat be olyan alkalmazásokat, amelyeket a Moverio forradalmi technológiájának segítségével fejlesztettek ki. Az APX Labs, az Information Service International Dentsu, a Metaio, a Scope AR, a Wikitude, és a Wipro csak néhány azon nevek közül, akik az Epson készülékét használják arra, hogy a látogatóknak bemutassák újgenerációs megoldásaikat.
Az APX Labs és az SK Telecom már három éve fejleszt üzleti alkalmazásokat okoszemüvegekre. A szoftvercég nemrég egy olyan applikációt mutatott be, amely integrálja az SK Telecom beltéri helymeghatározó rendszerét az Epson okoszemüveggel, így az eszköz érzékeli a felhasználó jelenlétét az egyes Bluetooth lefedettséggel rendelkező zónákban. A Mobile World Congress kiállítás látogatói kipróbálhatják a Moverio készüléket, amely interaktív tartalmat jelenít meg az SK Telecom standja körüli bemutató közben.
„A Skylight okosszemüveges szoftverplatformunk könnyen alkalmazható fogyasztói vagy vállalati környezetben, a múzeumoktól egészen a gyártósorokig, olyan esetekben, ahol a beltéri helymeghatározás a kontextuális tartalomkiszolgálás hiányzó eleme. A Moverio segít nekünk, hogy okosszemüveg alkalmazásainkat magasabb szintre emeljük, izgalmas időszak ez egy szoftverfejlesztőnek" - mondta Jay Kim, az APX Labs technológiai vezetője.
Japán egyik vezető szoftverfejlesztő cége, az Information Service International Dentsu egy olyan új alkalmazást mutatott be, amelyet a Japanese Idol nevű népszerű japán tehetségkutató műsor ihletett. A Moverio technikai lehetőségeit kihasználva a cég egy olyan AR színházat fejlesztett ki, ahol a felhasználó egy virtuális közönség előtt léphet fel.
A világ egyik vezető AR fejlesztő és kutatócége, a Metaio a Mobile World Congress kiállításon mutatja be, hogyan használható a Moverio fogyasztóknak és vállalati dolgozóknak szánt karbantartási és szervizalkalmazásoknál egyaránt. Ez az egyedülálló applikáció az Epson technológiáját használja, hogy valós idejű utasításokat rendeljen különböző tárgyakhoz, így racionalizálva a betanítási folyamatot és az információátadást.
A Scope AR vállalat fejlett AR képzési megoldásokat kínál, és egy olyan alkalmazást mutat be, amely a felhasználó számára ismeretlen feladatokat egyszerűsít le. A Scope AR megoldása a Moverio okosszemüveget használva a felhasználó számára vizuális és hang-vezérelt használati útmutatót kínál egy házi-mozi rendszer összeszereléséhez.
A mobil AR technológia úttörője, a Wikitude két izgalmas Moverio alkalmazást mutat be a Mobile World Congress kiállításon. A Wikitude Planets magával ragadó tanulási élményt nyújt, a felhasználók ugyanis a Moverio okoszemüveget viselve láthatják a Naprendszert és bolygóit mozgás közben. Továbbá, a cég egy olyan applikációt is bemutat, ami szemlélteti, hogyan segíthet az AR a vállalkozásoknak eladni azokat a termékeket is, amelyek éppen nincsenek raktáron.
A Wipro Ltd egy piacvezető globális tanácsadó, IT és mérnöki szolgáltató vállalat, amely WebRTC/RCS-alapú kommunikációs megoldásokat mutat be. Az architektúra viselhető eszközöket integrálva zökkenőmentes AR élményt biztosít, amit a Moverio egyedi technológiájával mutat be.
„Az Epson okosszemüvege lehetőséget biztosít számunkra, hogy különböző piacokra nagyszámú alkalmazást fejlesszünk. Új megoldásunk a Moverio technológiájának köszönhetően egy adott területre kihelyezett termék egyszerű és költséghatékony karbantartását biztosítja. A termékszakértők és a karbantartó személyzet távolról, valós időben képesek kapcsolatot létesíteni és együttműködni, hogy gyorsan felismerjék a problémát. A gyorsabb és pontosabb problémamegoldásnak köszönhetően az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az üzemszünet miatt kieső időt" – mondta Narayan Shenoy, a Wipro fogyasztói elektronikai, média és szolgáltatói, légi- és hadiipari, mobil eszközökkel foglalkozó, és mérnöki szolgáltatásokat biztosító szegmensének igazgatója.
„Hiszünk benne, hogy a Moverio sokkal többet nyújt, mint bármely tablet vagy okoskészülék, ha kiterjesztett valóságról van szó" – mondta Valerie Riffaud-Cangelosi, az Epson Europe szenior menedzsere. „A technológia már sokszor bebizonyította, hogy képes megváltoztatni a vállalatok működését, és mi izgatottan várjuk, hogy készülékünk milyen lehetőségeket tartogat a különböző szektorokban működő cégek számára."
„A Mobile World Congress során technológiai partnereink számos olyan forradalmi alkalmazást mutatnak be, amelyek segítenek a vállalkozásoknak abban, hogy az AR-t használva javítsák termelékenységüket és eladásaikat, míg a fogyasztók számára az információ befogadását teszik az eddigieknél sokkal gyorsabbá és egyszerűbbé. Hiszünk benne, hogy ez az üzleti szféra jövője, és kíváncsian várjuk a Moverio fogadtatását az MWC látogatóinak körében."
A készülék 699 eurós becsült kiskereskedelmi árával az egyik legmegfizethetőbb okosszemüveg lesz és várhatóan 2014 májusában kerül kereskedelmi forgalomba.