Szakértők szerint a jövő televíziózása az okos tévékről fog szólni. Az Informa Telecoms and Media adatai szerint tavaly 54 millió okos tévét adtak el a világon, az előrejelzések szerint ez a szám 2017-re 221 millióra fog nőni. A felhasználói tendenciák egyelőre azt mutatják, hogy ha valaki okos tévét vesz, azt ma még elsősorban nem az internetes funkciók miatt teszi, mert általában még nem rendelkezik olyan internetkapcsolattal, amellyel ezeket a tulajdonságokat élvezhetővé ki tudná használni. Ugyanakkor az egyre növekvő sávszélességgel fokozatosan nő az ilyen (például streaming) szolgáltatások szerepe.
Ezek után érthető a Samsung lépése, hiszen ők a legnagyobb eladásokat produkáló okos tévé gyártó a világon, akik külső set-top box használata nélkül tesznek elérhetővé alkalmazásokat, on-demand videó szolgáltatást, vagy internetes tartalmakat. Ebbe a sorba jól illeszkedik egy felhő alapú videó streaming szolgáltatás is. A Boxee legutóbbi terméke például előfizetéses rendszerben teszi lehetővé, hogy a felhasználók rögzítsék a TV-műsorokat, amelyeket a felhőben tárolnak, és később bármikor visszanézhetik őket TV-n, számítógépen, vagy bármilyen okos eszközön.