Míg mostanáig minden hibás eszközt azonnal cseréltek, a jövőben igyekeznek megjavítani azokat. Az elsőként az USA területén életbe lépő módosítás gördülékeny lebonyolításához minden Apple boltot szerszámokkal látnak el, így az ottani lakók készülékeit hamarosan helyben fogják megszerelni. A leginkább érintett üzletág az Apple Care, Apple Care+, itt foglalkoznak a hibás termékekkel.
Nem biztos, hogy mindenki örül a csere elmaradásának, azonban pozitívumok is részei lesznek az új programnak. Ezután a termék vásárlásától számított egy évig lesz ingyen hívható az Apple ügyfélszolgálata (eddig ez maximum 90 napig volt lehetséges anélkül, hogy az Apple Care-t megrendeltük volna). Ezenkívül javulnak a web alapú tartalmak is, tehát a weboldalak, útmutatók ezután a mobil eszközökre is optimalizálva lesznek. A „vérfrissítésre" azért volt szükség, mert már több alkalommal is támadták a kaliforniai gyártó garanciális ügyintézési módszerét, mivel szerintük a vásárlókat nem tájékoztatták megfelelően. Legutóbb például egy 2011-ben indult olaszországi per végeztével büntették meg 900 ezer dollárra a céget.
Az ilyesfajta after sale service tevékenység nagy hozzáértést igényel, ezért jelentős hozzáadott értékkel bír, jelentős hasznot hozhat művelőjének. Érdemes lenne elgondolkozni azon, hogyan lehetne egy ilyen szervizközpontot Magyarországon megvalósítani...