Az új termékekbe épített NFC (Near Field Communication) technológiának segítségével mindössze egyetlen érintés szükséges ahhoz, hogy két készülék egymással kapcsolatba lépjen. A könnyen kezelhető és prémium minőségű termékek bármilyen tartalmat képesek másodpercek alatt egyszerűen átirányítani egy másik eszközre.
„A kimagasló kép- és hangminőség mellett a Sony a termékek szinergiájával új szintre emeli a felhasználói élményt"– foglalta össze a vállalat iránymutató elveit Rab Sándor, a Sony Magyarország kereskedelmi igazgatója, aki hozzátette, hogy remélhetőleg hamarosan az NFC technológia is ugyanúgy beépül a köztudatba, mint a Bluetooth.
A vezeték nélküli fejhallgatók és hangszórók, a kivetítővel ellátott kézi kamera, a televíziók, a csúcskategóriás tablet és a legújabb telefonok bizonyítják, hogy a márka továbbra is élenjáró a szórakoztatóelektronikában. |
Az új BRAVIA televíziókon a továbbfejlesztett 4K X-Reality PRO képalkotó motornak köszönhetően soha nem látott részletességű és élethű képeket kapunk bármilyen forrásból játsszuk is le videóinkat, legyen az Blu-Ray film vagy okostelefonnal rögzített videoklip.
A részletgazdag képminőséghez az egyedi fejlesztésű TRILUMINOS képernyő társít ultra realisztikus színeket. A még természetesebb és élénkebb színvilág eléréséhez a Sony az új képernyőkbe integrálta a QD Vision „Color IQ" optikai komponensét is, melynek köszönhetően a megjelenített ég kékebbé válik, az arcok természetesebb bőrtónust kapnak, és valóságossá válnak a legnehezebben reprodukálható színek, a piros árnyalatai és a smaragdzöld is.
A Sony legújabb termékei áprilistól már kereskedelmi forgalomban is elérhetőek.