Az áprilistól júniusig tartó időszakban 26 millió iPhone-t adott el az Apple, ami jelentős visszaesés az egy évvel korábbi 35,1 millióhoz képest. Bár az korábban is teljesen világos volt, hogy az iPhone-eladások növekedése nem tarthat a végtelenségig, a visszaesés mértéke alaposan meglepte a piacot.
A várakozásokat felülmúlva erősödött viszont az iPad: a tavaly tavaszi 11,8 millió után az elmúlt negyedévben 17 milliót sikerült eladni a táblagépből. A tablet helyzetét tovább erősítheti, ha az Apple belép az olcsóbb szegmensbe, és valóban piacra dobja a 249 dollárosra tartott iPad minit.
A kifutóban lévő iPod médialejátszókból a várt kevesebb mint 6 millió helyett 6,8 milliót sikerült eladni, míg a Mac-eladások éves szinten 2 százalékot emelkedve 4 millión zárták a második naptári negyedévet.