FőoldalÜzletGartner a "vezetők" szegmensébe sorolta a Fujitsut a desktop- és helpdesk-outsourcing piacán
2011. október 18., kedd ::

Gartner a "vezetők" szegmensébe sorolta a Fujitsut a desktop- és helpdesk-outsourcing piacán

A Fujitsu bejelentette, hogy ismét a "vezetők" (leaders) között szerepel a Gartner két európai jelentésében, a helpdesk-1 és a desktop-outsourcing piacról2 készült Magic Quadrant mátrixban. A 2011 augusztusában közzétett jelentések "a jövőkép teljessége és megvalósításának képessége" szerint rangsorolják a szállítókat

A Gartner definíciója szerint a vezetők azok, akik "szakértelemmel végzik munkájukat. Világos elképzeléssel rendelkeznek a piac haladási irányáról és szakértelmük tökéletesítésével gondoskodnak vezető pozíciójuk megtartásáról. Nem követik, hanem formálják a piacot."

A Fujitsu az idén is kiváló eredményeket produkált a fenti piacokon. Áprilisban öt éves szerződést írt alá a Centrica energiaszolgáltatóhoz tartozó British Gas Residential Energy és British Gas Business vállalati rendszereinek üzemeltetésére, támogatására és modernizálására. Júliusban az észak-ír rendőrség további három évvel meghosszabbította menedzselt ICT-szolgáltatások nyújtására vonatkozó, rendkívül sikeres szerződését a Fujitsuval.

Desktop-outsourcing
A Fujitsu stabilan őrzi pozícióját az európai piacokon, és 2010-ben a kihívásokkal teli környezetben is sikerült növekedést elérnie a desktop-outsourcing üzletágban. A sikerben fontos szerepet játszik, hogy a Fujitsu komoly befektetésekkel "iparosította" asztali gépes outsourcing-portfólióját, és egyedülálló szemlélettel, a fizikai és virtuális asztali megoldások kombinációjával szolgálja ki ügyfelei sokrétű igényeit. A Fujitsu ügyfelei külön kiemelték partnerük magas szintű elkötelezettségét a vállalt feladatok elvégzése iránt, ügyfélközpontú hozzáállását és a problémák gyors kezelését.

Helpdesk-outsourcing
A Fujitsunak sikerült növelnie árbevételét és a támogatott felhasználók számát a kihívásokkal teli környezetben. Ezt főként annak köszönheti, hogy a proaktív felügyeletet állította a középpontba, folyamatosan tökéletesítette szolgáltatásait a Sense and Respond módszertannal, és globálisan egységes szolgáltatásmenedzsment eszköze, a TRIOLE for Services segítségével szabványos megoldásokkal bővítette Service Desk portfólióját. A feladatok elvégzése iránti elkötelezettség és a problémák gyors kezelése mellett az ügyfelek különösen nagyra értékelték a Fujitsu műszaki képességeit, szolgáltatási erőforrásainak rendelkezésre állását és ügyfélorientált szemléletét.

Helen Lamb, a Fujitsu UK & Ireland igazgatója így nyilatkozott az eredményről: "Az, hogy a Gartner a vezetők szegmensébe sorolta a Fujitsut jelentésében, újfent bizonyította élvonalbeli pozíciónkat a kihelyezett asztali gépes és helpdesk-szolgáltatások piacán. Úgy gondoljuk, hogy a Gartner értékelése hűen tükrözi a Fujitsu európai asztali gépes és helpdesk-szolgáltatási piacon elért jó eredményeit, világos jövőképét és stratégiáját, valamint az ügyfélélmény tökéletesítésére fordított lankadatlan figyelmét."

Desktop- és helpdesk-outsourcing szolgáltatásain keresztül a Fujitsu jelenleg több mint 5 millió asztali gép és mobil eszköz üzemeltetéséért felel Európában. A Fujitsu helpdesk- és desktop-menedzsment szolgáltatásai a speciális "Sense and Respond" módszertanra épülnek, amely támogatja az automatikus, proaktív működést, csökkenti a beérkező hívások számát és javítja végfelhasználók kiszolgálásának színvonalát.

A Fujitsu jelenleg Portugáliában, Lengyelországban, Costa Ricán, Malajziában és a Fülöp-Szigeteken működtet globális Service Desk szolgáltatóközpontokat.

A Fujitsu honlapja

1: Európai helpdesk-outsourcing: A Gartner, Inc. "Magic Quadrant jelentése az európai helpdesk-outsourcing piacról" (Magic Quadrant for Help Desk Outsourcing, Europe), Gianluca Tramacere, Claudio Da Rold és Frank Ridder, 2011. augusztus 15.
2: Európai desktop-outsourcing: A Gartner, Inc. "Magic Quadrant jelentése az európai desktop-outsourcing piacról" (Magic Quadrant for Desktop Outsourcing, Europe), Frank Ridder, Gianluca Tramacere és Claudio Da Rold, 2011. augusztus 22.

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény