E cél megvalósítása érdekében a Fujitsu a hagyományos telemarketingen túlmutató értékesítési tevékenységet fog végezni az új központokban, ahol különféle módszerek (pl. ügyfélintelligencia, értékesítésfejlesztés, telefonos értékesítés) ötvözésével nyújt átfogó, magas szintű támogatást ügyfeleinek. Az első lépésben a vállalat mintegy 300 új munkahelyet hoz létre az új helyszíneken, három éven belül pedig további 300 fővel bővíti a létszámot Berlinben.
Az új telesales központokkal a Fujitsu gyorsítja az eladásokat és erősíti az ügyféltámogatást. Mindkét helyszínen izgalmas karrierlehetőségeket kínáló, belső oktatási központ is működik majd az értékesítők célzott felkészítésére.
A rendelkezésre álló infrastruktúra mellett a Fujitsu azért választotta éppen Berlint és Barcelonát, mert itt nagy számban élnek megfelelő felkészültségű, nyelvismeretű és értékesítési tapasztalattal rendelkező potenciális munkatársak. "Berlin és Barcelona kiválasztása előtt 20 európai nagyvárost értékeltünk. Az utolsó körbe rajtuk kívül még két város került be" - tájékoztatott Rolf Schwirz, a Fujitsu Technology Solutions vezérigazgatója. "Az utolsó körben fontos szempont volt a helyi hatóságok támogató hozzáállása. Most már ezen is túl vagyunk, elindult a munkaerő-felvétel, és mindkét városban keressük a létesítmény befogadására alkalmas ingatlant."
A digitális disztribúciós csatornák, az internetes és telefonos értékesítés kiterjesztésével a Fujitsu széndixod-kibocsátás terén vállalt felelősségét is teljesíti. Ha a telesales modell beválik, a vállalat további helyszíneken is megvalósítja a koncepciót.