Ha valaki egy buliban találkozik a Noispot logóval és felirattal, érdemes elővennie mobiltelefonját, hiszen így a készülék böngészőjéből vagy okostelefonokon működő Noispot alkalmazás segítségével azonnal kézbe veheti a helyszínen szóló zene irányítását. "Vendégként közösen dönthetjük el a mobilunk segítségével, hogy milyen zenéket szeretnénk hallgatni, milyen sorrendben. Eközben megismerjük és megváltoztatjuk a környezetüket, amitől jobban, komfortosabban érezzük magunkat. Ez a szórakozás lényege: jobban érezni magunkat. És a szórakozóhely tulajdonosa számára sem utolsó, hiszen az elégedettebb vendég többet költ" - mondta Zsigó Dávid, a Noispot egyik alapítója.
Zenei ízléstranszfer a világ bármely pontjára
Az étteremnek, szórakozóhelynek az új vendéglátói élmény biztosításához rendelkeznie kell egy Noispot állomással, ami kezeli a közösségtől beérkező lájkokat, illetve biztosítja a zenét. A rendszer használata során kialakul az egyéni ízlésvilágot tükröző profil, így ha valaki egy külföldi út során egy Noispot állomással felszerelt vendéglátóhelyre tér be, a zene is automatikusan adaptálódik az egyéni ízléséhez.
A Noispot a Rézangyal Bistrón kívül hamarosan két újabb budapesti szórakozóhelyen válik elérhetővé, ezzel párhuzamosan pedig megkezdődött a külföldi terjeszkedés. Ausztriában már működik a Noispot, Berlinben és Londonban pedig folynak tárgyalások a szolgáltatás bevezetéséről, az idei tervben 270 étterem és szórakozóhely "bekötése" szerepel. "Mindezt saját erőből értük el, hiszen a működési modell már most rentábilis, ráadásul a megoldásban még számos kiaknázatlan üzleti lehetőség rejlik. Annak érdekében, hogy még intenzívebb legyen a globális terjeszkedés, már több kockázati tőkebefektetővel is tárgyalunk. Az eddigi tapasztalatok alapján úgy látjuk, hogy 2015-re már világszinten is markáns lefedettséget érhetünk el" - tette hozzá Márai László társalapító.