Mely vállalat engedheti meg magának, hogy egy esetleges gyártási hiba esetén felesleges munkaórákat áldozzon a hiba felkutatására, visszakeresésére, legrosszabb esetben a megrendelőik leállási kötbért rójanak ki a gyártás akadályoztatása miatt vagy elveszítsék a pozíciójukat a jelenlegi vásárlójuknál?
Többek között az ilyen problémák elkerülésére nyújthat megoldást a Vonalkód Rendszerház által fejlesztett LOG4Pro rendszer, mellyel kontrollálható a termékek előállítása, elkerülhető a hibássá vált termékek további megmunkálása, esetleges kiszállítása. A vevői reklamációk kezelésében nagy segítség a LOG4Pro rendszer termékkövetési modulja, mellyel nagyságrendekkel kisebb ráfordítást igényel az alkatrészek visszahívása, mert pontosan visszakereshető, mely egységek érintettek a hiba kialakulásában, így nem szükséges egy adott időszakban gyártott összes termék visszahívása.