Ezen virtuális modellek már azelőtt felhasználhatók a hirdetési anyagokban: televíziós reklámokban, szórólapokon, és a vállalat weboldalán, mielőtt a gépkocsik gyártása kezdetét venné. Az Autodesk Consulting, a Mackevision vállalattal együttműködve, az Autodesk Maya és az Autodesk Showcase animációs és képalkotó szoftverek segítségével hozza létre a digitális prototípusokat a járművek tervadatait átalakítva.
A tervadatok marketingcélú felhasználása forradalmasítja az autóipar reklámozási szokásait a nyomtatott sajtóban, az interneten és a reklámfilmekben egyaránt. A számítógépes szoftverek segítségével a gyártók látványterveket készíthetnek hirdetéseikhez, így költséges prototípusok megépítése nélkül kezdődhet meg a különböző márkákhoz kapcsolódó marketingtevékenység. "A módszer új lehetőségeket nyit a kreativitásban: a hirdetésekben olyan elemek is megjelenhetnek, amelyek a hagyományos fényképészeti eljárásokkal nehezen vagy túl magas költségen lennének kivitelezhetők" - mondta Karim Salabi, az Autodesk vizuális kommunikációval foglalkozó részlegének alelnöke.
Az Autodesk digitális prototípusok megoldásának részét képező Showcase szoftverrel pontos, valósághű képek, animált látványtervek hozhatók létre a 3D-s CAD-adatokból, ellenőrizhetők a formák, és a márka karakterét kiemelő mesterséges környezet hozható létre. Az Autodesk Maya (az Autodesk Alias termékcsalád kiegészítője) hatékony, integrált 3D-s modellező, animációs és renderelő megoldás, amellyel a fogyasztói termékek és gépkocsik gyártói a CAD-adatokat, terveiket lenyűgöző környezetben mutathatják be.
A következő három év folyamán az Autodesk és a Mackevision, a BMW-csoport több mint 240 járművének virtuális modelljét készítik el. A vállalatok az Autodesk Creative Bridge szoftver szolgáltatásait használva építik fel azt a vizuális, 3D-s adatokat felhasználó munkafolyamatot a BMW számára, amellyel csökkenteni tudják a kreatív munka költségeit. A Mackevision - a járműadatok számítógépes látványterveinek elkészítésére specializálódott vállalat - dolgozza fel ezt a jelentős mennyiségű adathalmazt, a menedzsmentfeladatokat pedig az Autodesk tanácsadó csoportja látja el.
Az Autodeskről Az Autodesk Inc. a világ vezető vállalata a 2D-s és 3D design software piacán a gépgyártás, építőipar, térinformatika és infrastruktúra, a média és a szórakoztatóipar területein. Az AutoCAD 1982-es bemutatása óta az Autodesk széles portfoliót fejlesztett ki a legkorszerűbb digitális prototípus megoldások terén annak érdekében, hogy segítse ügyfeleit ötleteik elképzelésében, mielőtt azok megvalósulnának. A Fortune 1000 lista vállalatai számítanak az Autodesk eszközeire a tervezés korai szakaszában, hogy megjelenítsék, szimulálják és elemezzék a valós teljesítményt, és ez által javítsák a minőséget és elősegítsék az innovációt, a ráfordított idő és költségek csökkentése mellett. További információ |
A Mackevisionről A Mackevision a vizuális kommunikáció területén használt megoldások egyik vezető rendszerpartnere. A vállalat a 3D-s látványtervek, animációk, utómunkálatok és vizuális effektusok szakértője, aki kiemelkedő minőségű képeket és filmanyagokat tervez és készít. A Mackevision továbbá független képalkotó megoldásokat fejleszt nemzetközi ügynökségek, filmprodukciók és ipari ügyfelek (autóipar, építészet, gyógyszeripar és fogyasztói termékek iparág) számára. A Mackevision az adatok előkészítésétől a kreatív tervezésen át egészen a projektek megvalósításáig és a gyártásig a teljes alkotó folyamathoz biztosítja a szükséges technika hátteret a 3D-s látványtervezés és filmforgatás területén. A Mackevision fejlesztési részlege mutatta be az F_BOX termékcsaládot, amellyel az ipari ügyfelek, fényképészek és ügynökségek könnyen és gazdaságosan készíthetnek kiemelkedő minőségű, szerkesztett termékadatokon alapuló 3D-s látványterveket a marketing- és tájékoztató anyagokba. A Mackevision Medien Design GmbH vállalatot 1994-ben alapították. A vállalat központja Stuttgartban található, leányvállalatai Münchenben és Detroitban működnek. További információ |