Az új, okostelefonra optimalizált honlap továbbfejlesztett felhasználói élményt nyújt a vásárlóknak azáltal, hogy hozzáférést biztosít az RS több mint 500 000 termékből álló portfóliójához a mobileszközökön keresztül is, megkönnyítve a keresést, a böngészést és a vásárlást útközben is. A fejlesztés során az Agile módszert alkalmazták, amely lehetővé teszi a javítások gyors és hatékony megvalósítását, így a vásárlók a honlapon ellenőrizhetik a valós idejű árukészletet, árakat, megtekinthetik a műszaki leírásokat és adatlapokat, kezelhetik a kosár tartalmát és a fizetést intézhetik RS fiókjuk vagy bankkártya segítségével.
„A mobileszközökre optimalizált RS honlap újabb kulcsfontosságú lépés folyamatos törekvéseink között, amelyek célja, hogy javítsuk az online felület kezelhetőségét. Mobilfelhasználói bázisunk bővülése miatt különösen fontos, hogy továbbfejlesztett mobileszközökre optimalizált élményt nyújtsunk, és ez már jelenleg is a korábbiaknál nagyobb forgalmat eredményez a honlapunkon. Az Agile módszer már nem először képezi fejlesztéseink kulcsfontosságú elemét, lehetővé téve számunkra, hogy az elkövetkező hónapokban is jelentős mértékben fejleszthessük tovább honlapunkat.” – mondta Alex von Schirmeister, az RS vezető innovációs hivatalnoka.