Az autó leszorítóerejét diffúzor növeli, amely főleg tempósabb kanyarokban jelent majd nagy előnyt. A versenyeken fontos szempont az innováció is, ezért az eddig használt széria KTM blokkot –a szintén Széchenyi István Egyetem hallgatóiból álló – SZEngine motorfejlesztő csapattal együtt kifejlesztett motorra cserélték. A sajtótájékoztatóval zárta le a csapat tervezési időszakát, a tavaszi szezont az új autó megépítésével tölti, melyet várhatóan június folyamán lepleznek le a közönség számára. A bemutatott fejlesztésektől azt várja a csapat, hogy 2014 és 2015 után idén is ők legyenek a legeredményesebb hazai Formula Student csapat.
Mivel a versenyek regisztrációja jelenleg is folyamatban van, ezért idei naptáruk még nem végleges, azt azonban elárulhatjuk, hogy egyedüli magyar csapatként kijutottak Európa egyik legrangosabb versenyére, a Formula Student Germany-re. A hatnapos viadalon 75 benzines, 40 elektromos autó várja a rajtot, az esemény színvonalát jelzi, hogy több mint 100-an csak a várólistára kerültek fel, több csapat érkezik Amerikából és Ausztráliából is. Az idei szezonban is részt vesznek hazai versenyükön, melyet augusztus 18. és 21. között rendeznek Győr mellett a gönyűi kikötőben, melyre sok szeretettel várnak minden érdeklődőt.