Thorsten Mayer, a kelet-európai régió igazgatója nyitotta meg a rendezvényt és beszédében megismertette a hallgatósággal az NI üzleti stratégiáját az emberi erőforrás oldalról. A sikeres vállalathoz nemcsak a bevétel és a profit folyamatos emelkedése kell, hanem az is, hogy a vezetők a munkakörnyezet megalkotása során figyelemmel legyenek arra, hogy a munkavállalók kifejezhessék magukat és olyan eszközöket alkossanak, melyekkel a mérnökök és a tudósok szívesen dolgoznak. A munkavállalók személyes sikerei a vállalat sikereit is magukkal hozzák. Cégszinten nehéz megtalálni a rövid-, közép- és hosszú távú döntések közül azokat, melyek mindhárom időtartamra megfelelő eredményeket hoznak. A cég európai fejlődése során a 3-4 fős helyi irodából most mér a közép-kelet-európai régió 13 országának központja lett a budapesti iroda, mely központi fekvésével közelebb hozta az NI-t a vevőihez.
Francis Griffiths, az NI európai alelnöke a cég folyamatos és fenntartható növekedésének a kulcsát a rendszerszintű együttműködésben és a partnerségek megerősítésében látja. Így folyamatosan növelik a végeladók számát és a felsőoktatással való együttműködést is erősítik.