Az elmúlt évtizedben az NI kelet-európai régiója néhány értékesítési irodából egy regionális szervezetté nőtte ki magát, amely 13 országnak nyújt támogatást és melynek központja Budapesten található. A budapesti központból az Értékesítési, Marketing és Operatív részlegek segítik a teljes szervezet és a régióba tartozó országok munkáját.
Yiannis Pavlou az NI kelet-európai régiójának vezetőjeként az értékesítés, marketing, műszaki támogatás és operatív funkciókat ellátó részlegekért volt felelős az elmúlt 6 évben. Yiannisnak kulcsszerepe volt az NI kelet-európai régiójának létrehozásában és felépítésében, melynek során egy 4 emberből álló kis csapatot egy 80 fős szervezetté épített ki. Irányítása alatt a kelet-európai csapat kétszámjegyű növekedési arányt ért el az értékesítés területén. Yiannis most európai szintű pozícióba lépett elő és az NI Európai Akadémiai részlegének vezetőjeként az a célja, hogy még sikeresebbé tegye a vállalat akadémiai területen való tevékenységét és hogy még tovább növekedjen a grafikus rendszertervezést ismerők és alkalmazók népes köre Európában.
Thorsten Mayer az újonnan kinevezett ügyvezető igazgatója az NI kelet-európai régiójának. Tanulmányait tekintve Thorsten repülőgép ipari mérnökként végzett az Acheni Műszaki Egyetem mesterképzésén Németországban. Szakmai pályafutása első három évében a kutatás és fejlesztés területen dolgozott, ezen belül is a szoftverfejlesztésre összpontosítva a tesztelés, mérés és irányítás irányában. Ezt követően rendszermérnöki irányban haladt tovább, ahol projekt vezetőként az autó- és repülőgépipar területén használt tesztelés, mérés és adatfeldolgozás számára alkalmas, kulcsra kész megoldások fejlesztéséért volt felelős. 2001 áprilisában csatlakozott az NI-hoz, mint Európai Üzletfejlesztési Vezető. Az NI-on belül Németországban, Franciaországban, illetve az Egyesült Államokban is dolgozott gyakorlatilag az összes iparág területén, amelyben a vállalat érintett. 2007 januárja óta pedig az NI kelet-európai csapatának tagja, ahol az elmúlt öt évben regionális vezetőként a marketing, műszaki marketing és értékesítés-támogató részlegek felépítése és irányítása volt a feladata.