A jövedelmező ügyfélkapcsolatok kiépítése és megtartása szinte minden iparágban az egyik legfontosabb feladat, amelyhez a vállalatok ma már temérdek adattal rendelkeznek. Az ügyfelek összetételéről, médiafogyasztási szokásairól és vásárlási preferenciáiról összegyűjtött információk lehetővé teszik, hogy a cégek az eltérő célcsoportokat különböző kommunikációs csatornák testreszabott kombinációjával minden korábbinál hatékonyabban érjék el. Az interaktív, fogyasztói igényekből kiinduló kampánykezelés azonban nem nélkülözheti a fejlett, csúcstechnológiás elemzői képességeket. E tekintetben a sok százezer ügyféllel rendelkező pénzintézetek és a telekommunikációs cégek hasonló kihívásokkal szembesülnek. A SAS kampánymenedzsment megoldása egyformán kielégíti mindkét piac igényeit, ezt a napokban egy hazai bank és a legnagyobb magyar távközlési szolgáltató választása egyaránt bizonyította.
"A Magyar Telekom az élesedő piaci versenyben is biztosítani kívánja vezető helyét azzal, hogy még pontosabban képes azonosítani előfizetői igényeit, valamint személyre szabott ajánlatokkal és hatékony kommunikációval szolgálja ki ügyfeleit." - nyilatkozta Éberling Judit, a Magyar Telekom CRM és üzleti intelligencia ágazatának igazgatóhelyettese, majd hozzátette: "A Magyar Telekom esetében a T-Home és a T-Mobile ügyfélkörét érintő projekt keretében kiváltjuk a korábbi szoftvert és a SAS támogatásával integrált analitikai és kampánymenedzsment környezetet hozunk létre."