A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók 2009. december végén összesen 2,489 millió előfizetést tartottak nyilván, 17 ezerrel többet, mint egy hónappal korábban. A digitális előfizetéseken belül 2009 decemberében 374 ezerről 389 ezerre nőtt a kábeltelevízióra, vagy IPTV-re előfizetők száma és 8 ezerrel 752 ezerre emelkedett a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma. Decemberben a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint az előfizetéssel rendelkező háztartásokon belül az áprilisi 12 százalék és a novemberi 15,1 százalék után 15,6 százalékra nőtt a digitális kábeltévére, vagy IPTV-re előfizetők aránya. A műholdas előfizetéssel rendelkezők részesedése áprilisban 28,8 százalékos, november végén 30,1 százalékos, 2009. december végén pedig 30,2 százalékos volt. Az analóg kábeltelevíziós szolgáltatás részesedése áprilisban 59,2 százalékos, novemberben 54,8 százalékos, év végén pedig 54,2 százalékos volt. A műholdas szolgáltatások szegmensében a piacvezető DIGI részesedése a novemberi 51,1 százalékról decemberben 49,4 százalékra csökkent, a UPC-é 24,6 százalékról 24,7 százalékra, a Magyar Telekomé pedig 19,1 százalékról 20,8 százalékra emelkedett.
A gyorsjelentés az analóg és digitális vezetékes szolgáltatások - kábeltelevízió és IPTV - piacán az összes előfizetés 75-80 százalékát fedi le. A jelentésben szereplő szolgáltatók vezetékes előfizetéseinek száma decemberben 1,728 millióról 1,738 millióra emelkedett, ezen belül az analóg előfizetések száma 5 ezerrel csökkent, míg a digitális előfizetések száma 15 ezerrel nőtt. A vezetékes szolgáltatások esetében a piacvezető UPC részesedése 35,3 százalékról 35,0 százalékra csökkent, a második Magyar Telekom részesedése 21,6-ről 21,8 százalékra, a harmadik DIGI-é pedig 12,1 százalékról 12,2 százalékra nőtt.
A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók között - valamennyi szolgáltatást figyelembe véve - a UPC a piacvezető, a novemberi 32,1 százalék után december végén 31,9 százalékos piaci résszel. Decemberben a második DIGI piaci része 23,9 százalékról 23,4 százalékra csökkent, míg a harmadik Magyar Telekom (T-Home) 20,8 százalékról 21,5 százalékra nőtt.