Image
Az ESET biztonsági szoftvereit az otthoni felhasználók körülbelül 40 százaléka használja számítógépének védelmére hazánkban (forrás: NRC Piackutató, 2009). A rendkívüli népszerűséghez egyaránt hozzájárul a szoftverek technológiája és megbízhatósága, valamint a magyarországi forgalmazásért felelős Sicontact Kft. által nyújtott ügyfélszolgálat magas színvonala, és a NOD32 köré felépített céltudatos és fiatalos arculatAz idén 5 éves Superbrands program zsűrije ezt a teljesítményt méltatta azzal, hogy odaítélte az ESET NOD32 Antivirus szoftvernek a Superbrands, a Sicontact Kft.-nek pedig - a tavalyi év után másodszor - a Business Superbrands díjat. "A két díj méltó elismerése egész éves munkánknak" - emelte ki Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője, akinek elmondása szerint cége a tavalyi évet 1,6 milliárd forintos forgalommal zárta, ami 60 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.
A magyar cég egyébként megalakulását követően másfél évvel, 2005-ben már elnyerte az ESET Legdinamikusabban Fejlődő NOD32 Disztribútor díját. Csiszér Bélát emellett 2007-ben az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójának választotta az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, 2008-ban pedig bekerült az ESET 8 tagú Nemzetközi Tanácsadói Testületébe.
A Superbrands 2009 státusról Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. A Brand Council minden, a Superbrands programban résztvevő országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státust. A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választják ki a 2009-es év hazai superbrandjeit. A zsűri névsora a www.superbrands.hu oldalon tekinthető meg. A Business Superbrands 2009 státusról A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint - az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt - a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. |
További információ