Az új telepresence megoldás is a vállalat termékeitől megszokott élményt: a természetes, szemkontaktust is biztosító kommunikációt, egységes érintésvezérelt kezelőfelületet, és gördülékeny együttműködést nyújtja.
"A "telepresence" kifejezésről sokaknak az elegáns, öltönyös felsővezetők képe jut az eszébe, akik csúcstechnikájú eszközök közvetítésével tárgyalnak egy hatalmas asztalnál. Vállalatunk a közelmúltban bemutatott TANDBERG T3 Custom Edition rendszerével eloszlatja ezt a tévhitet" - mondta Bedő Norbert, a TANDBERG magyarországi képviselője. "A T3 ugyanazt a személyes élményt kínálja akár mérnökök, divattervezők és oktatók számára is, akik így csaknem természetes módon, rugalmas munkakörnyezetben működhetnek együtt beszállítóikkal, vásárlóikkal, illetve diákjaikkal" - tette hozzá Bedő Norbert.
A vállalat a T3 rendszer innovatív koncepcióinak bemutatásával érzékelteti, hogy a telepresence miként képes megfelelni az egyre bővülő ügyféligényeknek. Ennek szemléltetésére egyedi oktatási környezetbe építették be a TANDBERG telepresence-megoldásokat, illetve létrehozták a világ első virtuális próbafülkéjét, amely minden bizonnyal forradalmasítani fogja a divat világát. A vállalat szerint ezek csak az első lépések a széles körben hozzáférhető, nagy felbontású vizuális kommunikáció felé, amely eddig elképzelhetetlennek gondolt segítséget fog nyújtani hamarosan.
"A Gartner egyik idei elemzése szerint 2012-re, a különböző szervezetek 3,5 milliárd dollárral fognak kevesebbet költeni alkalmazottaik utaztatására az egyre szélesebb körben használt video-alapú telepresence-megoldásoknak köszönhetően" - mondta Scott Morrison, a Gartner piackutató intézet elemzője. "Egyre több vállalat próbálja kihasználni a vizuális együttműködési technológiák nyújtotta előnyöket, ezért az iparág képviselőinek új, innovatív ajánlatokkal kell előállniuk, hogy megfeleljenek az ügyfelek által támasztott igényeknek és kihívásoknak" - tette hozzá Scott Morrison.