Az új telepresence megoldás is a vállalat termékeitől megszokott élményt: a természetes, szemkontaktust is biztosító kommunikációt, egységes érintésvezérelt kezelőfelületet, és gördülékeny együttműködést nyújtja.
![](/images/stories/cikkek/old/aktualis/IT/tavkozles/kale/09_8/tandberg_t3_1.jpg)
"A "telepresence" kifejezésről sokaknak az elegáns, öltönyös felsővezetők képe jut az eszébe, akik csúcstechnikájú eszközök közvetítésével tárgyalnak egy hatalmas asztalnál. Vállalatunk a közelmúltban bemutatott TANDBERG T3 Custom Edition rendszerével eloszlatja ezt a tévhitet" - mondta Bedő Norbert, a TANDBERG magyarországi képviselője. "A T3 ugyanazt a személyes élményt kínálja akár mérnökök, divattervezők és oktatók számára is, akik így csaknem természetes módon, rugalmas munkakörnyezetben működhetnek együtt beszállítóikkal, vásárlóikkal, illetve diákjaikkal" - tette hozzá Bedő Norbert.
![](/images/stories/cikkek/old/aktualis/IT/tavkozles/kale/09_8/tandberg_t3_2.jpg)
A vállalat a T3 rendszer innovatív koncepcióinak bemutatásával érzékelteti, hogy a telepresence miként képes megfelelni az egyre bővülő ügyféligényeknek. Ennek szemléltetésére egyedi oktatási környezetbe építették be a TANDBERG telepresence-megoldásokat, illetve létrehozták a világ első virtuális próbafülkéjét, amely minden bizonnyal forradalmasítani fogja a divat világát. A vállalat szerint ezek csak az első lépések a széles körben hozzáférhető, nagy felbontású vizuális kommunikáció felé, amely eddig elképzelhetetlennek gondolt segítséget fog nyújtani hamarosan.
![](/images/stories/cikkek/old/aktualis/IT/tavkozles/kale/09_8/tandberg_t3_3.jpg)
"A Gartner egyik idei elemzése szerint 2012-re, a különböző szervezetek 3,5 milliárd dollárral fognak kevesebbet költeni alkalmazottaik utaztatására az egyre szélesebb körben használt video-alapú telepresence-megoldásoknak köszönhetően" - mondta Scott Morrison, a Gartner piackutató intézet elemzője. "Egyre több vállalat próbálja kihasználni a vizuális együttműködési technológiák nyújtotta előnyöket, ezért az iparág képviselőinek új, innovatív ajánlatokkal kell előállniuk, hogy megfeleljenek az ügyfelek által támasztott igényeknek és kihívásoknak" - tette hozzá Scott Morrison.