A Verbatim, a GfK mérései alapján azt jósolja, hogy Nyugat-Európában több mint 14 millió 2,5 és 3,5 hüvelykes külső merevlemezt vásárolnak meg 2008-ban.
Az amerikai piac egyik jelentős szereplője, a Smartdisk merevlemez üzletágának tavaly júniusi átvételével a Verbatim világossá tette a merevlemezekkel kapcsolatos stratégiáját. A cég ősszel kezdte el forgalmazni 2,5 és 3,5 hüvelykes termékeit és áprilisban már új sorozatot jelentetett meg, amelynek tagjait vonzó, különlegesen vékony külsőbe rejtette.
A Verbatim flash alapú memóriák piacán is jelentős növekedési potenciált lát. A vállalat a kínálatot memóriakártyákkal is kiegészítette. Az új, nagyteljesítményű CF és SDHC kártyák a profi felhasználók igényeit is kielégítik, és akár 16 GiB-os kapacitással is elérhetők. A kártyák új generációjával a Verbatim offenzívába kezd, hogy enyhítse a nagykapacitású és gyors kártyák iránti növekvő igényt.
A Verbatim 1969 óta meghatározó szereplő az adattárolási technológiák fejlődésében – a floppy lemezektől és magneto-optikai táraktól, a CD és DVD formátumokon át a legújabb, nagyfelbontású blu-ray lemezekig élen jár az iparági újításokban. Ezeken túl a Verbatim kiemelkedő minőségű hordozható USB meghajtókat (pendrájvokat), flash memóriakártyákat és külső merevlemezeket kínál; emellett számos praktikus kiegészítőt is forgalmaz számítógépekhez. A Mitsubishi Chemical Group tagjaként a Verbatim hasznosítja a csoport kiemelkedő kutatási és fejlesztési tapasztalatait, így innovációival mindmáig aktív alakítója az adattárolás piacának. A teljes gyártási folyamat során alkalmazott rendkívül szigorú minőségi előírások biztosítják minden egyes Verbatim termék magas minőségét – ezt számos nemzetközi összehasonlító teszt is alátámasztotta. Európában a cég piacvezető az optikai tárolók szegmensében.A külső merevlemezek, a pendrájvok és a flash-alapú memóriák piacán várható a legnagyobb növekedés. Az adattárolás vezető európai specialistája reagál a piaci trendekre. |
További információ