A Fujitsu menedzselt munkahely szolgáltatásai komplett megoldást nyújtanak a kliensinfrastruktúrák hatékony üzemeltetéséhez. A konstrukció magában foglalja az infrastruktúra megtervezését, bevezetését és kiterjesztését csakúgy, mint az érintett hardverek és szoftverek üzemeltetését. A szolgáltatások keretében a Fujitsu az infrastruktúra folyamatos karbantartását, támogatását és finanszírozását is vállalja.
A menedzselt munkahely az asztali gépek és laptopok teljes életciklusát lefedi - a tanácsadástól és a beszerzéstől kezdve az üzemeltetésen és a kivezetésen át a kritikus vállalati adatok törléséig. A szolgáltatásnyújtás során a Fujitsu mindvégig a releváns környezetvédelmi szabványok szerint jár el. Ez a Fujitsu vállalati környezetvédelmi filozófiájával is összhangban áll, és mentesíti a felhasználó szervezetet a napi rutinfeladatok alól, hogy minden figyelmét üzleti alaptevékenységére összpontosíthassa. A menedzselt munkahely mérsékli a komplexitást, a kockázatokat és a költségeket, javítja a végfelhasználói produktivitást és a rugalmasságot.
André Kiehne, a Fujitsu Technology Solutions menedzselt infrastruktúra szolgáltatásokért felelős alelnöke így nyilatkozott az új szolgáltatásokról: "Ügyfeleinknek olyan megbízható szolgáltatási partnerre van szükségük, aki a migráció és az új kliens üzemeltetése során is támogatni tudja őket. A Fujitsu hardvereivel, szolgáltatásaival és a Microsoft Windows 7 operációs rendszerével megvalósítható holisztikus szemlélet rendkívül produktív és költséghatékony munkahelyi környezet kialakítását teszi lehetővé. A menedzselt munkahely konstrukció minden komponenst tartalmaz, és ideális megoldás a hatékony szolgáltatásokra és magas szintű végfelhasználói elégedettségre vágyó vállalatoknak."
Sok cég szívesen kihasználná a Windows 7 által kínált költségmegtakarítási és technológiai előnyöket, de tart az új operációs rendszer bevezetésével járó kockázatoktól, megnövekedett informatikai szolgáltatásigénytől és irodai infrastruktúra-üzemeltetési feladatoktól. A Fujitsu menedzselt munkahely szolgáltatásai ezeket a problémákat kiküszöbölve, integrált módon segítik a Windows 7-re történő biztonságos és egyszerű átállást.
A Fujitsu kínálata moduláris jellegű, így az ügyfelek szabadon eldönthetik, hogy mely feladatokat tartanák inkább házon belül, és melyeknél kívánják igénybe venni a Fujitsu tapasztalatából, innovációiból és méretgazdaságosságából eredő előnyöket. Így optimális költséggazdálkodás mellett élvezhetik az új technológia előnyeit. A szolgáltatások ügyfélspecifikus szolgáltatási szerződésekre (SLA-kra) épülnek és "felhasználóra vetített havidíjjal" teszik átláthatóvá a költségeket.
"A vállalatoknak minden eddiginél nagyobb szükségük van arra, hogy a hatékonyság javításával párhuzamosan csökkenteni tudják IT-költségeiket" - mutatott rá Nick Parker, a Microsoft OEM divíziójának marketingvezetője. "A Windows 7 platform kedvező ár-érték arányhoz és fejlett felügyeleti jellemzőkhöz juttatja a cégeket, a végfelhasználók számára pedig egyszerűbb és megbízhatóbb környezetet teremt. A Fujitsu menedzselt munkahely szolgáltatásai hatékonyan segítik a Windows 7-re történő sikeres átállást."
A Windows 7 több jelentős fejlesztést is tartalmaz a teljesítmény gyorsítására és a rendszerértesítések miatti fennakadások gyakoriságának csökkentésére. Az új operációs rendszer ésszerűsített felhasználói felülettel, továbbfejlesztett tálca-funkcióval és keresési opciókkal rendelkezik. Ezenkívül a Windows 7 az eszközfelügyeletet is javítja, és támogatja a multi-touch működést, ami különösen előnyös a Fujitsu kettős digitalizáló technológiával ellátott táblagépeinek használói számára.