FőoldalÜzlet

Üzlet

Autóskamerával a cserbenhagyók nyomában

Sokunk rémálma, hogy gondosan leparkolt járművünket egyszer csak sérülten, megrongálva látjuk viszont. Mivel a károkozó ismeretlen, ilyenkor a kötelező biztosítás nem fizet. Másvalaki felelőtlenségét nagy eséllyel saját pénztárcánk bánja. Hacsak nincs egy digitális szemtanú, amely elvezetheti a hatóságokat és a biztosítót is a károkozóhoz. A parkolási üzemmódban automatikusan aktiválódó Mio MiVue fedélzeti kamera segítségével távollétünkben is mindig lesz, aki autónkra éberen vigyáz

Akkumulátor töltés fényenergiával

A Washingtoni Egyetem mérnökei azonban a világon elsőként előálltak egy lézeres energia átvitelű vezeték nélküli telefon töltő koncepcióval

Következő generációs konvergens infrastruktúra

A Dell EMC bejelentette, hogy piacvezető konvergensinfrastruktúra (CI)-rendszerét a következő generációs Dell EMC VxBlock System 1000-rel bővíti. Az új rendszer túllép a hagyományos CI fizikai határain, így még egyszerűbb és rugalmasabb megoldást kínál a vállalatok számára a digitális átalakulás folyamatának felgyorsítására

Lezárult a 26. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat

A Magyar Innovációs Nagydíj pályázati felhívására sok jelentős, és néhány kiemelkedő innovációs teljesítményt, összesen 29 pályázatot nyújtottak be különböző magyar cégek. A 2017. évi Magyar Innovációs Nagydíjat az Országházban, március 28-án adják át

Giga akkumulátorgyár épülhet Európában

Az Európai Beruházási Bank 52,5 millió euróval támogatja a legnagyobb európai akkumulátor-gyártó üzem megépítését. Ezáltal csökkenthez az európai autógyárak ázsiai beszállítóktól való függése

Áprilisban az Ipar 4.0 a következő szintre lép

Az automatizálás és az energiatermelés, az intralogisztika, az informatikai platformok és a mesterséges intelligencia kölcsönhatása elősegíti az ipar digitális átalakítását. Vezető témáján keresztül – Integrált ipar – Csatlakozás és együttműködés" a HANNOVER MESSE 2018 az ebben a fejlesztésben rejlő potenciálokat mutatja be

13 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke

A Brand Finance, a világ egyik vezető, független üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cége minden évben közismert márkák ezreit vizsgálja és rangsorolja. A ranglisták kialakításánál a cég nemcsak a márkaerősségi index-et (Brand Strategy Index), hanem a márkahűséget (Brand Loyalty) és a marketing befektetéseket is vizsgálja. A Huawei tavaly 25.230 milliárd dolláros márkaértékkel még csak a 39. helyen szerepelt a rangsorban, a mostani mintegy 51 százalékos éves márkaérték-növekedés az ötödik legnagyobb a lista első ötven helyén szereplő vállalat közül (az öt legnagyobb növekedést produkáló cég közül négy kínai). A Brand Finance vezérigazgatója szerint a nagy kínai márkákat mára világszerte minőségi brand-ként ismerik el, David Haigh arra számít, hogy ez a gyors értéknövekedés egyre több szektorban jelenik meg a jövőben. A Huawei márkaértékének növekedését nem csak a Brand Finance listáján való előrelépés jelzi. A vállalat tavaly a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján 49. helyezést érte el, és felkerült az Interbrand 100 legjobb márkát rangsoroló listájára is. A Huawei Technologies Hungary Kft. honlapjawww.huawei.huTöbb mint ötven százalékkal, 38.046 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt a Brand Finance üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cég Global 500 2018 rangsorának értékelése szerint. A vállalat a 25. helyre lépett előre a legnagyobb világmárkákat felvonultató listán, 14 helyet javítva tavalyi pozíciójához képest

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény